Všeobecné obchodní podmínky
Níže uvedený text si prosím přečtěte velmi pečlivě. Odesláním objednávky potvrzujete, že vám byly před uzavřením smlouvy sděleny zákonem stanovené informace, že jste se seznámili s našimi obchodními podmínkami a že jim plně rozumíte a souhlasíte s nimi.
Všeobecné obchodní podmínky zapsaného spolku MADIO z. s.
MADIO z. s.,
se sídlem ve Zlíně, Kvítková 3687, 760 01 Zlín, IČO: 26572702,
vedený u Krajského soudu v Brně pod spis. zn. L 13724
Obsah
1. Obecná ustanovení
2. Vymezení některých pojmů
3. Objednávka a uzavření smlouvy
4. Odměna (cena) a platební podmínky
5. Dodací podmínky
6. Zabezpečení a ochrana autorských práv
7. Odstoupení od smlouvy
8. Práva z vadného plnění
9. Reklamace
10. Vyloučení odpovědnosti
11. Zvláštní ustanovení pro semináře s osobní účastí nabyvatele
12. Vyřízení stížností a řešení sporů
13. Ochrana osobních údajů
14. Závěrečná ustanovení
1. OBECNÁ USTANOVENÍ
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na nákupy prostřednictvím internetového obchodu na stránkách www.madio.cz provozovaném zapsaný spolek MADIO z. s. (další údaje viz Poskytovatel v článku II. obchodních podmínek) a na ostatní formy uzavírání smluv bez současné fyzické přítomnosti stran. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy a upravují vztahy mezi zapsaným spolkem MADIO z.s., jako poskytovatelem, na jedné straně a nabyvatelem na straně druhé, které vzniknou v rámci realizace internetového obchodu v souladu se zákonem č. 89/2012 nový občanský zákoník (dále jen „OZ“).
1.2. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.3. V otázkách blíže neupravených smlouvou či obchodních podmínek se smluvní vztah mezi poskytovatelem a nabyvatelem řídí především příslušnými ustanoveními OZ. Je-li smluvní stranou smlouvy spotřebitel, řídí se tento smluvní vztah také zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce a rozhodným právem je právní řád České republiky.
1.5. Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. VYMEZENÍ NĚKTERÝCH POJMŮ
2.1. Internetový obchod – Elektronický obchod je jedna z forem uzavírání smluv s výhradním použitím alespoň jednoho komunikačního prostředku bez současné fyzické přítomnosti stran. Jedná se o objednávkový systém provozovaný na internetových stránkách podnikatele, který je v pozici poskytovatele, jenž nabízí produkty – zboží nebo služby nabyvatelům. Internetovým obchodem se rozumí webová aplikace dostupná na internetové adrese www.madio.cz, jejímž prostřednictvím je nabyvateli umožněn výběr produktů – zboží, licencí k užívání on-line produktů a služeb a odeslání objednávky. Poskytovatel přitom neodpovídá nabyvateli za funkčnost internetového obchodu a nebude-li tak z technických či jiných důvodů internetový obchod funkční či dostupný, nevznikají nabyvateli vůči poskytovateli žádná práva. Tím není dotčeno právo nabyvatele provádět změnu či storno objednávky nebo odstoupit od smlouvy, jelikož tato právní jednání je nabyvatel vždy oprávněn provést také prostřednictvím jiných komunikačních prostředků.
2.2. Podnikatel – Podnikatel je ten, kdo samostatně a soustavně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem za účelem dosažení zisku. Pro účely těchto obchodních podmínek se za podnikatele považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele a dále orgány státní správy a samosprávy, příspěvkové organizace a obdobné subjekty, které nejsou spotřebiteli.
2.3. Spotřebitel – Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
2.4. Nabyvatel (kupující, uživatel či účastník) – Tam kde se mluví v těchto obchodních podmínkách o nabyvateli může se dle typu smlouvy jednat i o kupujícího, zákazník, čí účastníka nebo naopak. Nabyvatel je buď spotřebitel nebo podnikatel.
2.5. Smlouva – Nákup produktů – zboží, věc se provádí na základě kupní smlouvy ve smyslu ustanovení § 2079 OZ, kterou se prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní, a kupující se zavazuje, že věc převezme a zaplatí kupujícímu kupní cenu. Nákup produktu – licence k užívání on-line produktů se provádí na základě licenční smlouvy ve smyslu ustanovení § 2358, kterou poskytovatel poskytuje nabyvateli oprávnění k výkonu práva duševního vlastnictví (licenci) v ujednaném omezeném rozsahu a nabyvatel se zavazuje poskytnout poskytovateli odměnu. Nákup produktů – služeb se provádí na základě smlouvy o poskytnutí služeb ve smyslu ustanovení § 1746 odst. 2 OZ, kterou se poskytovatel zavazuje, že účastníkovi poskytne službu a umožní mu její využití, a účastník se zavazuje uhradit za službu poskytovateli odměnu. V případě, že je smlouva uzavírána mezi podnikatelem a spotřebitelem jedná se o spotřebitelskou smlouvu. Spotřebitelská smlouva uzavřená mezi zapsaným spolkem MADIO z. s. jako poskytovatelem a spotřebitelem jako nabyvatelem je smlouvou uzavřenou distančním způsobem s použitím internetu. Při použití internetu musí být obsahem návrhu informace nutné k uzavření smlouvy ve smyslu nutných náležitostí podle obecných právních předpisů. Tyto informace musí být poskytnuty určitým a srozumitelným způsobem s přihlédnutím k zásadám dobré víry a k ochraně slabší smluvní strany – spotřebitelů.
2.6. Obchodní podmínky – Text blíže vymezující a upřesňující práva a povinnosti poskytovatele a nabyvatele v jejich smluvním vztahu, na který poskytovatel na stránkách internetového obchodu před uzavřením smlouvy dostatečně a viditelným způsobem odkazuje. Spotřebiteli budou obchodní podmínky zaslány společně s potvrzením objednávky e-mailem, spotřebitel tak má možnost se s nimi seznámit. Obchodní podmínky, se kterými spotřebitel souhlasil, se stávají nedílnou součástí uzavírané smlouvy a jako takové jsou pro něj závazné.
2.7. Poskytovatel – Poskytovatelem je zapsaný spolek MADIO z. s., který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své činnosti. Tam kde se mluví v těchto obchodních podmínkách o poskytovateli může se dle typu smlouvy jednat i o prodávajícího, či pořadatel nebo naopak.
Základní údaje:
MADIO z. s.
se sídlem ve Zlíně, Kvítková 3687, 760 01 Zlín,
vedený u Krajského soudu v Brně pod spis. zn. L 13724
tel.: 777 716 883
IČO: 26572702,
Provozní doba: 8:00 – 16:00.
2.8. Webové stránky – Webovými stránkami jsou webové stránky – www.madio.cz na nichž je provozován internetový obchod (dále také jen „webové rozhraní“).
2.9. Produkt – Produkt je označení pro zboží, licenci k užívání on-line produktů, seminář či službu nabývanou nabyvatelem na základě smlouvy. Pokud je v obchodních podmínkách použit některý z těchto pojmů míní se jím produkt.
2.10. Odměna – Odměna je označení pro úhradu ze strany nabyvatele za produkt (dále také jen „kupní cena“ nebo „cena“).
2.11. Pro vyloučení pochybností se pojmy ve významu specifikovaném v tomto čl. 2 obchodních podmínek použijí také již pro čl. 1 obchodních podmínek.
3. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.1. Veškerá prezentace produktů umístěných ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít smlouvu ohledně tohoto produktu. Ustanovení
§ 1732 odst. 2 OZ se nepoužije.
3.2. Předpokladem uzavření smlouvy je předchozí odeslání objednávky ze strany nabyvatele prostřednictvím internetového obchodu, přičemž nabyvatel odesláním objednávky vyjadřuje výslovný souhlas s uzavřením smlouvy, jakož i se zněním obchodních podmínek.
3.3. Za účelem vytvoření a odeslání objednávky prostřednictvím internetového obchodu na webovém rozhraní, je nabyvatel povinen vložit produkt do elektronického nákupního košíku a následně také vyplnit objednávkový formulář, který obsahuje především následující informace:
3.3.1. Identifikační údaje nabyvatele.
3.3.2. Doručovací adresu pro doručení produktu.
3.3.3. Druh a počet kusů objednávaného produktu.
3.3.4. Cenu produktu včetně uvedení daní a poplatků.
3.3.5. Způsob úhrady odměny.
3.3.6. Údaje o požadovaném způsobu doručení a informace o nákladech spojených s dodáním produktu.
3.4. Před odesláním objednávky je nabyvatel povinen zkontrolovat správnost a pravdivost všech údajů dle odstavce 3.3. obchodních podmínek. Nabyvatel nese odpovědnost za škodu způsobenou poskytovateli uvedením nesprávných či nepravdivých údajů.
3.5. Po odeslání objednávky bude na kontaktní e-mail nabyvatele doručeno potvrzení poskytovatele o přijetí objednávky. Doručením tohoto potvrzení je uzavřena smlouva.
3.6. Objednávku je možné dále učinit následujícími způsoby:
3.6.1. Odesláním objednávky na email: info@madio.cz.
3.7. Nabyvatel bere na vědomí, že v důsledku výslovného vyloučení aplikace ustanovení § 1732 odst. 2 OZ odesláním objednávky nevzniká nabyvateli právní nárok na uzavření smlouvy a poskytovatel tak není povinen smlouvu s nabyvatelem uzavřít, a to především v situaci, pokud nabyvatelem objednaný produkt není skladem. Tím však není dotčeno právo poskytovatel neuzavřít smlouvu také na základě jakýchkoliv jiných skutečností (to znamená i bez udání důvodu). V případě neuzavření smlouvy bude na kontaktní e-mail nabyvatele odesláno potvrzení o nepřijetí (stornování) objednávky ze strany poskytovatele.
3.8. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nebude poskytovatel schopen splnit, je poskytovatel oprávněn zaslat na kontaktní e-mail nabyvatele nabídku s uvedením možných variant pozměněné objednávky a vyžádá si písemné stanovisko nabyvatele k pozměněné objednávce. Pozměněná objednávka se považuje za nový návrh smlouvy ze strany poskytovatele a smlouva je v takovém případě uzavřena okamžikem doručení potvrzení akceptace pozměněné objednávky ze strany nabyvatele na kontaktní e-mail poskytovatele.
3.9. Nabyvatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (v příp. internetového i telefonického připojení dle podmínek operátora nabyvatele). Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku vzniklé nabyvateli v souvislosti s uzavřením smlouvy (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) hradí nabyvatel. Učiněním objednávky nabyvatel výslovně souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku.
3.10. Smlouva je archivována poskytovatelem v elektronické podobě po dobu 5 let, není veřejně přístupná a její obsah je nabyvateli dostupný v rámci potvrzení poskytovatele o vyřízení objednávky dle odstavce 3.5. obchodních podmínek.
3.11. Smlouva a obchodní podmínky nahrazují jakákoliv jiná předchozí ujednání mezi poskytovatelem a nabyvatelem, která byla mezi smluvními stranami učiněna v souvislosti s nabytím produktu.
3.12. Odesláním objednávky nabyvatel stvrzuje, že se před jejím odesláním podrobně seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami. Znění obchodních podmínek a reklamačnímu řádu zcela porozuměl. Je si vědom, že obchodními podmínkami je jako nabyvatel vázán od okamžiku uzavření smlouvy.
3.13. Obchodní podmínky jsou v aktuálním znění k dispozici na stránkách internetového obchodu www.madio.cz zde. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
3.14. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout přijetí objednávky prostřednictvím Skype, Messanger, WhatsApp, Telegram, Instagram, Zoom, SIS nebo jiným výše neuvedeným IM komunikačním nástrojem.
3.15. Objednávka zrealizovaná některým ze způsobů uvedených v odstavce 3.3. a 3.6. obchodních podmínek je závazná a zrušit ji lze jen za následujících podmínek:
3.15.1. Podnikatel – V případě zrušení objednávky produktu objednávaného u poskytovatele speciálně na jeho žádost může poskytovatel požadovat zaplacení smluvní pokuty až do výše 100 % z ceny produktu + dopravné. Smluvní pokuta je splatná 5. dne po doručení výzvy k jejímu zaplacení. Výzva k zaplacení smluvní pokuty bude poskytovatelem zaslána nabyvateli v případě, že zruší závaznou objednávku na produkt, který byl speciálně vyroben pro jeho osobu. Poskytovatel má povinnost, v případě přijetí takovéto objednávky, upozornit podnikatele na takovou možnost uplatnění nároku na zaplacení smluvní pokuty písemnou formou. Nabyvatel je povinen zaplatit poskytovateli smluvní pokutu ve výši 100 % z ceny produktu + dopravné také v případě, kdy nabyvatel odmítne převzít objednaný produkt, kdy tímto se objednávka zruší automaticky.
3.15.2. Spotřebitel – ustanovení odstavce 3.15. neplatí pro spotřebitele.
4. ODMĚNA (CENA) A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cena produktu odpovídá ceně uvedené u jednotlivého druhu produktu na e-shopu. V případě produktu, který není v den doručení objednávky na skladě, fakturuje poskytovatel cenu platnou v den expedice produktu nabyvateli (nikoliv kupujícímu spotřebiteli).
4.2. Nabídka produktů a ceny těchto produktů zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní internetového obchodu. Akční ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního produktu nebo po dobu časově určenou.
4.3. Ceny na objednávce se pro nabyvatele podnikatele sestávají závaznými až v okamžiku potvrzení objednávky ze strany poskytovatele, tedy uzavřením smlouvy.
4.4. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na objednávce, není zpětně nabyvateli nikoliv spotřebiteli potvrzována a produkt je mu dodán za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky, případný rozdíl mu bude vrácen na účet. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, poskytovatel neprodleně o této skutečnosti informuje nabyvatele nikoli spotřebitele, který může novou cenu přijmout nebo dodávku bez penalizace odmítnout. Při telefonické objednávce je vždy nabyvateli nikoliv spotřebiteli sdělena platná cena pro danou objednávku.
4.5. Je-li nabyvatelem Spotřebitel, vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. (např. vyprodání zásob).
4.6. Cenu produktu může nabyvatel uhradit poskytovateli následujícími způsoby:
4.6.1. Rychlou platbou online převodem v případě bank uvedených v objednávkovém formuláři.
4.6.2. bezhotovostně na bankovní účet poskytovatele č. ú. 2900327526 / 2010, vedený u Fio banky a.s., IBAN: CZ87 2010 0000 0029 0032 7526, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX (dále také jen „účet poskytovatele“).
4.6.3. Platební kartou při nákupu na webových stránkách poskytovatele prostřednictvím společnosti Comgate a.s., která je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz.,
4.7. V případě objednání produktu prostřednictvím e-mailu si nabyvatel volí způsob platby před podáním závazné nabídky nebo před uzavřením smlouvy.
4.8. Poskytovatel nepožaduje od nabyvatele zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada ceny před odesláním produktu není zálohou.
4.9. Poskytovatel si vyhrazuje právo u vybraných produktů umožnit nabyvateli splátkový prodej.
4.10. V případě bezhotovostní platby je cena splatná do 10 dnů od provedení objednávky. Pokud nedojde k úhradě do 10 dnů od provedení objednávky podle předchozí věty, má poskytovatel právo objednávku odmítnout a pokud byla uzavřena smlouva od této odstoupit.
4.11. V případě bezhotovostní platby je nabyvatel povinen uhrazovat cenu produktu společně s uvedením variabilního a specifického symbolu platby. V případě jeho neuvedení může dojít ze strany poskytovatele k neidentifikování platby, což způsobí neposkytnutí produktu v uvedeném termínu. V případě bezhotovostní platby je závazek nabyvatele uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet poskytovatele.
4.12. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví poskytovatel ohledně plateb prováděných na základě smlouvy nabyvateli daňový doklad – fakturu. Poskytovatel není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví poskytovatel nabyvateli po uhrazení ceny produktu a zašle jej společně s produktem nabyvateli.
4.13. Způsob platby si volí nabyvatel sám, přičemž bez souhlasu poskytovatele již následně nelze zvolený způsob měnit.
4.14. Společně s cenou produktu je nabyvatel povinen zaplatit poskytovateli také náklady spojené s balením a dodáním produktu ve výši platné cenové nabídce poskytovatele.
4.15. V případě prodlení s úhradou ceny, kterou je nabyvatel podnikatel povinen zaplatit, se nabyvatel podnikatel zavazuje zaplatit poskytovateli smluvní úrok z prodlení ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení, maximálně však do výše ceny produktu. Toto ustanovení neplatí pro nabyvatele spotřebitele.
5. DODACÍ PODMÍNKY
5.1. U online produktů se dodáním rozumí zaslání přístupových údajů ze strany poskytovatele na emailovou adresu nabyvatele uvedenou v objednávkovém formuláři, případně zasláním odkazu URL adresy. Přístupové údaje poskytne poskytovatel nabyvateli až po zaplacení celé odměny, a to nejpozději do 5 dnů, není-li u produktu stanoveno jinak.
5.2. Nabyvatel je srozuměn s tím, že pro řádné užívání online produktů a webinářů je třeba z jeho strany splnit technické požadavky – hardwarové vybavení, aktualizovaný software. V případě neaktualizovaného softwaru nemusí internetový prohlížeč zcela správně pracovat.
5.3. Poskytovatel nezodpovídá za omezenou dostupnost nebo nedostupnost online produktů v případě technických potíží na straně nabyvatele.
5.4. Poskytovatel si vyhrazuje právo dočasně částečně nebo zcela omezit Nabyvateli přístup k online produktům v případě technických problémů nebo jiných neočekávaných událostí. Poskytovatel v takovém případě vynaloží přiměřenou snahu k odstranění takových překážek, a to aniž by nabyvateli z toho vznikly jakékoliv nároky.
5.5. Poskytovatel si rovněž vyhrazuje právo částečně nebo zcela omezit nabyvateli přístup k online produktům v případě údržby nebo aktualizace webového rozhraní, a to aniž by nabyvateli z toho vznikly jakékoliv nároky.
5.6. Poskytovatel si vyhrazuje právo provádět údržbu a aktualizace webového rozhraní bez předchozího upozornění.
5.7. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu umístění online produktů, změnu struktury Webových stránek, změnu domény. V takovém případě informuje vhodným způsobem nabyvatele o provedení takovýchto změn.
5.8. Náklady na dodání ostatních produktů v závislosti na způsobu odeslání a převzetí produktu jsou uvedeny v objednávce.
5.9. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku nabyvatele, nese nabyvatel riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
5.10. Je-li poskytovatel podle smlouvy povinen dodat produkt na místo určené nabyvatelem v objednávce, je nabyvatel povinen převzít produkt při dodání.
5.11. Produkt, který je skladem poskytovatel odesílá zpravidla do 3 pracovních dnů po objednání v případě platby platební kartou. V případě platby bankovním převodem do 3 pracovních dnů od připsání částky odpovídající ceně na bankovní účet poskytovatele. Doba dodání se odvíjí od přepravních podmínek přepravní společnosti General Logistics Systems (GLS) nebo jiného zvoleného přepravce. Nejpozději však bude produkt nabyvateli doručen do 30 dnů ode dne uzavření smlouvy, nedohodne-li se poskytovatel s nabyvatelem jinak.
5.12. V případě, že je z důvodů na straně nabyvatele nutno produkt doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je nabyvatel povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním produktu, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. Pokud nabyvatel odmítne převzít si takto objednanou zásilku, je povinen poskytovateli uhradit náhradu škody odpovídající výši nákladů poskytovatele spojených s vrácením produktu poskytovateli.
5.13. Při převzetí produktu od přepravce je nabyvatel povinen zkontrolovat neporušenost obalů produktu a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí nabyvatel zásilku od přepravce převzít.
6. ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV
6.1. Přístupové údaje k online produktům či na příslušnou URL adresu jsou určeny pouze pro osobní potřebu nabyvatele. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen jedinečným uživatelským jménem a heslem. Nabyvatel je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu k online produktu či poskytnuté URL adrese. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za zneužití uživatelského jména a hesla třetí osobou.
6.2. Produkty, které poskytovatel prostřednictvím webového rozhraní prodává, včetně jejich náplně, podléhají právní ochraně dle zákona č. 121/2000 Sb., autorského zákona v aktuálním znění. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno. Oprávnění k výkonu práva autorské dílo užít může být nabyvateli poskytnuto jen na základě licenční smlouvy. Nabyvatel odpovídá poskytovateli za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.
7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Odstoupení od smlouvy ze strany nabyvatele – spotřebitele
7.1. Byla-li smlouva uzavřena mimo obchodní prostory zapsaného spolku nebo prostřednictvím prostředku komunikace na dálku (např. internet), má nabyvatel právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí produktu. Je-li předmětem smlouvy dodání více kusů produktu, které jsou dodávány samostatně počíná lhůta pro odstoupení od smlouvy běžet ode dne převzetí posledního kusu produktu. Je-li předmětem smlouvy dodávka produktů sestávajícího z několika položek nebo částí, počíná lhůta pro odstoupení od smlouvy běžet ode dne převzetí poslední položky.
7.2. Nabyvatel je oprávněn od smlouvy odstoupit jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči poskytovateli (např. e-mailem na adresu info@madio.cz, písemně na adresu zapsaného spolku, SMS atd.), a to i formou formuláře pro odstoupení od smlouvy, který je dostupný zde.
7.3. Odstoupí-li nabyvatel od smlouvy dle odstavce 7.1. těchto obchodních podmínek, zašle nebo předá poskytovateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, produkty, které od něho obdržel.
7.4. Odstoupí-li nabyvatel od smlouvy dle odstavce 7.1. těchto obchodních podmínek, je povinen uhradit poskytovateli náklady spojené s navrácením produktu. Jestliže spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání produktu, který poskytovatel nabízí, vrátí poskytovatel spotřebiteli náklady na dodání produktu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání produktu.
7.5. Odstoupí-li nabyvatel od smlouvy, může poskytovatel dále požadovat po nabyvateli úhradu odpovídající snížení hodnoty produktu, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto produktem jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností produktu.
7.6. Odstoupí-li nabyvatel od smlouvy, vrátí mu poskytovatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, peněžní prostředky vyjma nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijala, stejným způsobem. Poskytovatel vrátí nabyvateli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím nabyvatel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
7.7. Odstoupí-li nabyvatel od smlouvy, poskytovatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky nabyvateli dříve, než mu nabyvatel produkt předá nebo prokáže, že produkt poskytovateli odeslal.
7.8. Nabyvatel však nemůže od smlouvy dle odstavce 7.1. těchto obchodních podmínek odstoupit, jestliže je předmětem smlouvy:
7.8.1. poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy
7.8.2. dodávka produktu vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,
7.8.3. dodávka zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej nabyvatel porušil,
7.8.4. o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním; v případě plnění za úplatu, pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od smlouvy zaniká, a podnikatel mu poskytl potvrzení.
7.9. Okamžikem uzavření smlouvy a potvrzením souhlasu s těmito obchodními podmínkami nabyvatel uděluje výslovný souhlas, aby Poskytovatel poskytl digitální služby – online služby před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy a v souladu s ustanovením § 1837 OZ bere na vědomí, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
7.10. Nabyvatel je dále oprávněn od smlouvy odstoupit ve lhůtě 90 dní ode dne jejího uzavření, bylo-li jeho právo dotčeno nekalou obchodní praktikou poskytovatele nebo požadovat přiměřené snížení ceny v rozsahu odpovídajícím povaze a závažnosti nekalé obchodní praktiky.
7.11. Nabyvatel nemůže odstoupit od smlouvy podle odstavce 7.10. obchodních podmínek, prokáže-li poskytovatel, že je to s ohledem na předmět smlouvy, povahu a závažnost nekalé obchodní praktiky nepřiměřené.
7.12. V případě odstoupení nabyvatele od smlouvy na online produkt, je poskytovatel oprávněn neprodleně po doručení odstoupení nabyvateli deaktivovat a znemožnit přístup do členské sekce programu.
Odstoupení od smlouvy ze strany podnikatele jako nabyvatele nikoliv spotřebitele
7.13. Nabyvatel podnikatel není oprávněn odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě čtrnácti (14) dnů.
7.14. Nabyvatel podnikatel má právo odstoupit od smlouvy, pokud se na produktu projeví vady, které na něm byly již při převzetí. Nabyvatel podnikatel je tedy oprávněn uplatnit práva z vad pouze pro vady produktu, které měl produkt při převzetí, nikoliv pro vady, které se objevily později. Zároveň se musí jednat o vady, které znemožňují využívat produkt ke stanovenému účelu.
7.15. Má-li produkt vady, které jej znemožňují využívat ke stanovenému účelu, může nabyvatel podnikatel odstoupit od smlouvy, žádat dodání nového produktu, odstranění vady nebo přiměřenou slevu z odměny.
Zrušení objednávky ze strany poskytovatele, právo na změnu ceny
7.16. Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
7.16.1. Produkt se již nevyrábí nebo nedodává.
7.16.2. Výrazným způsobem se změnila cena dodavatele produktu (neplatí pro nabyvatele spotřebitele).
7.16.3. V případě zjevné chyby v ceně produktu (tj. ceny zjevně jiné, než je cena pro tento typ/druh produktu obvyklá), pokud nebude u daného produktu zcela jasně uvedeno, že se jedná o mimořádnou „slevu“ nebo „akce“ nebo jiné označení obdobného významu. Ve výše uvedených případech bude nabyvatel neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud nabyvatel již zaplatil část nebo celou částku ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.
7.17. Poskytovatel je oprávněn od smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu, pokud zjistí, že nabyvatel porušil smlouvu podstatným způsobem. Pro účely smlouvy uzavřené na základě těchto obchodních podmínek se za podstatné porušení považuje:
7.17.1. prodlení nabyvatele s úhradou kupní ceny,
7.17.2. porušení povinností na ochranu autorského práva ze strany nabyvatele.
Storno podmínky seminářů
7.18. Žádost o zrušení / odhlášení semináře zašle nabyvatel emailem na emailovou adresu info@madio.cz. Při zrušení objednávky je nutné uvést jméno a příjmení nabyvatele, email a číslo variabilního symbolu objednávky.
7.19. Pokud se nabyvatel odhlásí ze semináře minimálně 21 dní před jeho konáním a jeho cena byla ve výši:
7.19.1. 0 – 4 000 Kč, zavazuje se poskytovatel vrátit nabyvateli 50 % z již uhrazené odměny;
7.19.2. 4 000 Kč a více, již uhrazená odměna se nevrací;
7.20. Pokud nabyvatel odhlásí ze semináře během 21 dní před jeho konáním již uhrazená odměna se nevrací.
7.21. Nabyvatel se může s poskytovatelem dohodnout na převedení již uhrazené odměny na koupi jiného produktu z nabídky poskytovatele v plné ceně semináře nebo absolvovat seminář v náhradním termínu, bude-li se opakovat nebo může za sebe poslat náhradníka.
7.22. Pokud se nabyvatel semináře nezúčastní, odměna se nevrací.
8. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ
8.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 OZ a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
8.2. Dle § 2095 OZ poskytovatel odevzdá nabyvateli produkt v ujednaném množství, jakosti a provedení. Nejsou-li jakost a provedení ujednány, plní poskytovatel v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný ze smlouvy; jinak pro účel obvyklý.
8.3. V souladu s § 2161 odst. 1 OZ poskytovatel odpovídá nabyvateli, že produkt při převzetí nemá vady, zejména poskytovatel odpovídá nabyvateli, že produkt:
8.3.1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
8.3.2. je vhodné k účelu, pro který jej nabyvatel požaduje a s nímž poskytovatel souhlasil,
8.3.3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu (k některým produktům dodává poskytovatel návod pouze elektronicky na kontaktní e-mailovou adresu nabyvatele),
8.3.4. je produkt vhodný k účelu, k němuž se produkt tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
8.3.5. produkt množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem produktů téhož druhu, které může nabyvatel rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná poskytovatele nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
8.3.6. je produkt dodán s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může nabyvatel rozumně očekávat,
8.3.7. produkt odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze (např. fotodokumentaci), které poskytovatel nabyvateli poskytl před uzavřením smlouvy.
8.4. Poskytovatel není vázán veřejným prohlášením podle odstavce 8.3.5 obchodních podmínek, prokáže-li, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv.
8.5. Odstavce 8.3.4. – 8.3.7. se nepoužije v případě, že poskytovatel nabyvatele před uzavřením smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost produktu liší a nabyvatel s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.
8.6. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že produkt byl vadný již při převzetí, ledaže to povaha produktu nebo vady vylučuje.
8.7. Nabyvatel je oprávněn vytknout vadu, které se projeví u produktu, v době 2 let od převzetí produktu. Je-li předmětem smlouvy produkt s digitálními vlastnostmi a mají-li být podle smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, může nabyvatel vytknout vadu, která se na nich vyskytne nebo projeví v době dvou let od převzetí. Má-li být plněno po dobu delší dvou let, má nabyvatel právo z vady, která se vyskytne nebo projeví v této době.
8.8. Soud právo z vady nabyvateli spotřebiteli přizná i v případě, že nebyla vytknuta bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl nabyvatel při dostatečné péči zjistit.
8.9. Vytkl-li nabyvatel poskytovateli vadu oprávněně, doba podle odstavce 8.7. neběží po dobu, po kterou nabyvatel nemůže produkt užívat.
8.10. U produktů s uvedeným datem použitelnosti, minimální trvanlivosti nebo doby, do které mý být produkt spotřebován, na obalu produktu, je nabyvatel oprávněn vytknout vadu do data použitelnosti, minimální trvanlivosti nebo doby, do které mý být produkt spotřebován, uvedené na tomto obalu produktu. Nabyvatel musí dodržet podmínky skladování takového produktu. V případě reklamace tohoto produktu by nabyvatel neměl obal produktu otevřít, s výjimkou případů, kdy je to nutné pro zjištění vady.
8.11. Právo z vadného plnění nabyvateli nenáleží, pokud vadu sám způsobil.
8.12. Vadou produktu není opotřebení produktu způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého produktu opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
8.13. Práva z vadného plnění se nevztahují na závady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením, použitím, které je v rozporu s návodem. Návod je nabyvateli zasílán u vybraných druhů produktů. Práva z vadného plnění se také nevztahují na poškození produktu nadměrným mechanickým opotřebením. Práva z vadného plnění se nevztahují na opotřebení produktu způsobené jeho obvyklým užíváním. Práva z vadného plnění se dále nevztahují na vady vzniklé v důsledku úpravy produktu provedené nabyvatelem, používáním produktu v podmínkách odlišných od podmínek, které byly určeny poskytovatelem. Práva z vadného plnění se také nevztahují na produkty, které bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými návodu k produktu nebo všeobecnými zásadami nebo jestliže vada vznikla nebo byla zhoršena provedením neoprávněného zásahu do produktu či jiných úprav bez svolení poskytovatele. Práva z vadného plnění se dále nevztahují na produkt, u kterého uplynula doba použitelnosti, minimální trvanlivosti nebo doba, do které mý být produkt spotřebován, uvedená na obale produktu.
8.14. Veškeré vady produktu, které mohly být při náležitém provedení prohlídky s vynaložením odborné péče zjištěny, musí nabyvatel podnikatel oznámit poskytovateli bez zbytečného odkladu, tzn. nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne převzetí produktu. Jedná-li se o skrytou vadu, která nemůže být při řádné prohlídce zjištěna, nabyvatel oznámí poskytovateli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 let po odevzdání produktu nabyvateli.
8.15. Poskytovatel poskytuje záruku za jakost u vybraných druhů produktů. Informace o záruce za jakost je uvedena vždy na webových stránkách poskytovatele u konkrétního výrobku.
8.16. Produkt je vadný, nemá-li vlastnosti uvedené v předchozích odstavcích, nebo dodá-li poskytovatel jiný produkt. Za vadu se považují i vady v dokladech nutných pro užívání produktu.
8.17. Má-li produkt vadu, může nabyvatel spotřebitel požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nového produktu bez vady nebo opravu produktu, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by produkt měl bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro nabyvatele.
8.18. Poskytovatel může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by produkt měl bez vady.
8.19. Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím nabyvateli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha produktu a účel, pro který nabyvatel produkt koupil.
8.20. K odstranění vady produktu převezme poskytovatel produkt na vlastní náklady.
8.21. Nabyvatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud:
8.21.1. poskytovatel vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil podle odst. 8.19. a 8.20.,
8.21.2. se vada projeví opakovaně,
8.21.3. je vada podstatným porušením smlouvy,
8.21.4. je z prohlášení poskytovatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro nabyvatele.
8.22. Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou produktu bez vady a vadného produktu, kterou nabyvatel obdržel.
8.23. Nabyvatel nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada produktu nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.
8.24. Odstoupí-li nabyvatel od smlouvy, poskytovatel vrátí nabyvateli uhrazenou odměnu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží produkt nebo co mu nabyvatel prokáže, že produkt odeslal.
8.25. Nabyvatel sdělí poskytovateli, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže nabyvatel změnit bez souhlasu poskytovatele; to neplatí, žádal-li nabyvatel opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná.
8.26. Nabyvatel nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nového produktu, nemůže-li produkt vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,
8.26.1. došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady produktu,
8.26.2. použil-li nabyvatel produkt ještě před objevením vady,
8.26.3. nezpůsobil-li nabyvatel nemožnost vrácení produktu v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
8.26.4. prodal-li nabyvatel produkt ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li produkt při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí nabyvatel poskytovateli, co ještě vrátit může, a dá poskytovateli náhradu do výše, v níž měl z použití produktu prospěch.
8.27. Neoznámí-li nabyvatel podnikatel vadu produktu včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.
9. REKLAMACE
9.1. Práva z vady je nabyvatel oprávněn uplatnit osobně v provozovně poskytovatele, v níž je přijetí reklamace možné, nebo poštou na adresu sídla poskytovatele. Nabyvatel je také oprávněn reklamaci uplatnit e-mailem nebo telefonicky.
9.2. Uplatnil-li nabyvatel spotřebitel reklamaci, poskytovatel mu neprodleně vystaví písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a kontaktní údaje spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se poskytovatel se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí 30denní lhůty (nebyla-li dohodnuta lhůta delší) může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. Poskytovatel je povinen vydat spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
9.3. Koupi produktu je nabyvatel oprávněn prokázat smlouvou, fakturou – daňovým dokladem, případně předávacím protokolem, popřípadě dodacím listem, kterými bude doloženo, že reklamovaný produkt byl dodán poskytovatelem, popř. jiným věrohodným způsobem. Vada, která je předmětem reklamace, musí být jasně a co nejpřesněji specifikována a sepsána zejména jejím popsáním a uvedením způsobu, kterým se vada projevuje.
9.4. U oprávněné reklamace náleží nabyvateli náhrada účelně vynaložených nákladů.
9.5. Při uplatnění reklamace má nabyvatel spotřebitel práva dle článku 8. obchodních podmínek.
9.6. Poskytovatel rozhodne o reklamaci ihned, ve složitějších případech do 3 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.
9.7. Poskytovatel se zavazuje vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtě do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se poskytovatel se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
9.8. Poskytovatel a nabyvatel se mohou dohodnout na prodloužení výše uvedených lhůt o dobu nezbytně nutnou v případech, kdy:
9.8.1. nelze vzhledem k charakteru závady, resp. místa jejího výskytu bezpečně provést veškeré úkony, spojené s odstraněním oprávněné reklamace (průběh jiných prací v místě reklamace, které nedovolují splnění lhůty apod.),
9.8.2. není poskytnuta součinnost ze strany nabyvatele a není umožněno provedení veškerých úkonů spojených s odstraněním oprávněně reklamované vady nebo není umožněn přístup do míst, kde mají být práce spojené s jejím odstraněním provedeny,
9.8.3. není možno vlivem nepředvídatelných skutečností ovlivněných vyšší mocí nastoupit k plnění úkonů spojených s reklamačním řízením.
9.9. V těchto případech, kdy nelze provést všechny potřebné úkony spojené s řešením reklamace, není poskytovatel v prodlení s jejím vyřízením a tato doba není započítávána do výše uvedených lhůt, pokud se poskytovatel s nabyvatelem dohodli na prodloužení lhůty k reklamaci.
9.10. Vyřízení reklamace v sobě zahrnuje též písemné vyrozumění nabyvatele o výsledku reklamace. Poskytovatel tedy v zákonné lhůtě (není-li smluvena lhůta delší) vyrozumí nabyvatele o způsobu vyřízení reklamace. Poskytovatel je povinen vydat spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
9.11. Nabyvatel není oprávněn bez souhlasu poskytovatele měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možné vůbec nebo včas uskutečnit.
9.12. Nabyvatel je povinen převzít si reklamovaný produkt do 30 dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této době je poskytovatel oprávněn účtovat si přiměřené skladné či produkt svépomocně prodat na účet nabyvatele. Na tento postup musí poskytovatel nabyvatele předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí produktu.
9.13. Poskytovatel neodpovídá za závady, které mohou vzniknout nabyvateli díky jeho pomalému internetovému připojení, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či nenainstalovanému povinnému softwaru pro spuštění webináře či on-line produktu, které není schopen ovlivnit. On-line produkty a webináře obsahují pouze návody a doporučení, poskytovatel nezodpovídá za úspěch či neúspěch nabyvatele při aplikaci v praxi.
10. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
10.1. Veškeré produkty a služby poskytovatele slouží pro vzdělávací a informační účely v oblasti marketingu, podnikání, práce s kolektivy a osobního rozvoje. Informace, které zprostředkovávají lektoři on-line programů jsou pouze náměty. Poskytovatel nenese žádnou zodpovědnost za úspěch či neúspěch nabyvatele při jejich aplikaci v praxi, za pocity, zdravotní stav a stavy, které může prožívat nabyvatel. Po celou dobu trvání on-line produktu je nabyvatel plně svéprávný a plně zodpovědní za své jednání, chování a své rozhodování. Úspěch nabyvatele se odvíjí od řady dalších faktorů, které poskytovatel nemůže ovlivnit (zdravotní stav, dovednosti, možnosti, znalosti, schopnosti apod).
10.2. Poskytovatel upozorňuje nabyvatele, že v případě produktů v oblasti osobního rozvoje, během on-line programů může být vystaven fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení, a je plně na zodpovědnosti a rozhodnutí nabyvatele, zda navrhovaná cvičení či úkoly podstoupí či nikoliv. Účast v programech osobního rozvoje je určena zdravým osobitým lidem, kteří mají zájem o svůj osobní růst a kteří netrpí žádnou duševní či mentální poruchou.
10.3. Poskytovatel dále upozorňuje nabyvatele, že informace obsažené v produktech nemohou nahradit individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Rovněž nemohou nahradit lékařskou či psychoterapeutickou péči. Produkty mohou obsahovat informace o produktech a službách třetích osob, a i tyto informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k dané problematice.
11. ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ PRO SEMINÁŘE S OSOBNÍ ÚČASTÍ NABYVATELE
11.1. Nabyvatel se na seminář přihlašuje prostřednictvím odkazu u vybraného produktu na webových stránkách, odesláním objednávkového formuláře, a to nejpozději 10 dnů před začátkem akce. Pozdější přihlášky je možno akceptovat po předchozí telefonické nebo emailové domluvě.
11.2. Objednávka je ze strany poskytovatele potvrzovány na e-mail, který byl uveden nabyvatelem na objednávkovém formuláři. Spolu s potvrzením je zaslána nabyvateli zálohová faktura s datem splatnosti odměny.
11.3. Zařazení nabyvatele na seminář bude uskutečněno podle pořadí uhrazených odměn. Nabyvatel bude vyrozuměn v případě, že nebude zařazen z důvodů naplněné kapacity.
11.4. Nabyvatel se zavazuje uhradit odměnu za seminář dle splatnosti uvedené na faktuře, nejpozději však 3 dny před konáním semináře, a to převodem na účet poskytovatele. Po uhrazení kupní ceny zašle poskytovatel nabyvateli daňový doklad, a je-li uvedeno na webové stránce, i přístupy.
11.5. Poskytovatel po předchozí dohodě může nabyvateli umožnit uhradit odměnu za seminář v hotovosti v den konání semináře. V případě platby v hotovosti obdrží nabyvatel daňový doklad u prezence.
11.6. Poskytovatel si vyhrazuje právo na případnou změnu termínu semináře, přednáškového sálu či zrušení semináře z organizačních a provozních důvodů. V případě změny termínu či zrušení semináře má nabyvatel právo na vrácení celé odměny za seminář nebo absolvovat seminář v náhradním termínu nebo si vybrat jiný produkt poskytovatele ve stejné ceně či s doplatkem.
11.7. Poskytovatel nenese žádnou zodpovědnost za nedostatky ve službách kterékoliv třetí strany, kterou využívá při svých vlastních službách. Dále nenese zodpovědnost na zranění, škody a ztráty vzniklé účastníkům.
11.8. Odesláním objednávkového formuláře uděluje účastník výslovný souhlas s pořízením fotek, video a audio nahrávek z příslušné akce.
11.9. Poskytovatel upozorňuje nabyvatele, že účast na semináři je dobrovolná a každý účastník zodpovídá sám za sebe. Pokyny lektora jsou pouze návrhy, kterými se účastník řídí podle vlastního uvážení.
11.10. Vybrané programy podléhají právní ochraně dle autorského práva, účast na semináři neopravňuje nabyvatele získané znalosti vyučovat a ani jinak komerčně využívat a vydávat za své.
12. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ A ŘEŠENÍ SPORŮ
12.1. V případě stížností k plnění nebo dalších činností v souvislosti se smlouvou může nabyvatel kontaktovat poskytovatele na kontaktech uvedených v odstavce 2.7. obchodních podmínek.
12.2. Kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se může nabyvatel obrátit se svými stížnostmi.
12.3. V případě spotřebitelského sporu, má nabyvatel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle Zákona č. 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele v platném znění, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
12.4. Poskytovatel sděluje, že není vázán žádnými kodexy chování.
13. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
13.1. Ochrana osobních údajů nabyvatele, který je fyzickou osobou, je poskytována v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů; dále též jen „GDPR“) a souvisejícími právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů (to znamená zejména zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů).
13.2. Svou informační povinnost vůči nabyvateli ve smyslu čl. 13 Nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů nabyvatele pro účely plnění smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností poskytovatele plní poskytovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu, který je k dispozici zde.
14. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
14.1. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
14.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
14.3. Poskytovatel si vyhrazuje právo u vybraných produktů upravit další práva a povinnosti smluvních stran nad rámec těchto obchodních podmínek. Tato pravidla budou vždy uvedena na webových stránkách příslušného produktu a mají přednost před těmito obchodními podmínkami.
14.4. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak smluvní strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.
14.5. Volbou práva dle tohoto článku obchodních podmínek není spotřebitel zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy.
14.6. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
14.7. Zveřejněním těchto obchodních podmínek je splněna povinnost podnikatele sdělit spotřebitelům před uzavřením smlouvy informace v souladu s OZ.
14.8. Tyto obchodních podmínek jsou účinné od 1. ledna 2025 a nahrazují veškeré předchozí obchodní podmínky.