Společnost MADIO z.s. se sídlem ve Zlíně, Kvítková 3687, PSČ 76001, IČ 26572702 (dále jen MADIO) zaručuje všem uživatelům svých internetových prezentací ochranu jejich osobních údajů.
Všichni naši zaměstnanci a spolupracovníci jsou vázáni mlčenlivostí.
MADIO neshromažďuje žádné osobní údaje, které mu uživatelé sami dobrovolně neposkytnou. Uživatelé, klienti, zákazníci budou dále nazýváni souhrnným názvem zákazníci.
Prohlášení o ochraně osobních údajů
Zásady ochrany osobních údajů
I.
Základní ustanovení
V těchto podmínkách ochrany osobních údajů Vám chceme objasnit nejdůležitější pojmy a procesy, které k ochraně Vašich údajů používáme a poskytnout Vám informace zejména o tom, jaké osobní údaje shromažďujeme, jak s nimi nakládáme, z jakých zdrojů je získáváme, k jakým účelům je využíváme, komu je smíme poskytnout, kde můžete získat informace o Vašich osobních údajích, které zpracováváme, a jaká jsou Vaše individuální práva v oblasti ochrany osobních údajů.
Veškeré nakládání s Vašimi osobními údaji provádíme v souladu s platnou legislativou, zejména nařízením EP a Rady (EU) 2016/679 (dále jen „GDPR“), zákonem č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů.
Společnými správci osobních údajů podle čl. bod 7 a podle článku 26 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) jsou tyto společnosti:
MADIO z.s.
IČ: 26572702
se sídlem: Kvítková 3687, 760 01 Zlín
společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeným Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 89579
a
MADIO Group s.r.o.
IČ: 04378440
se sídlem: Kvítková 3687, 760 01 Zlín
společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeným Krajským soudem v Brně, oddíl L, vložka 13724
(dále jen „společní správci“)
Společní správci stanovují společně účely a prostředky zpracování. Není zde tedy podstatné, které z uvedených společností jste poskytli údaje nebo která je o vás získala k naplnění účelu zpracování. To platí i v případech, kdy sbíráme vaše osobní údaje v souvislosti s vaší návštěvou webových stránek nebo při vzájemné komunikaci.
Společní správci rovněž společně provozují webové stránky a sdílejí databázi klientských (zákaznických) kontaktů, které společní správci z povahy své činností využívají v obchodních vztazích.
Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, datum narození, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
Zpracovávání osobních údajů:
Při zpracování Vašich osobních údajů ctíme a respektujeme nejvyšší standardy ochrany osobních údajů a dodržujeme zejména následující zásady:
- Vaše osobní údaje vždy zpracováváme pro jasně a srozumitelně stanovený účel, stanovenými prostředky, stanoveným způsobem, a pouze po dobu, která je nezbytná vzhledem k účelům jejich zpracování.
- Zpracováváme pouze přesné osobní údaje a máme zajištěno, že jejich zpracování odpovídá stanoveným účelům a je nezbytné pro naplnění těchto účelů.
- Vaše osobní údaje zpracováváme způsobem, který zajišťuje nejvyšší možnou bezpečnost těchto údajů a který zabraňuje jakémukoliv neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití.
- Vždy Vás srozumitelně informujeme o zpracování Vašich osobních údajů a o Vašich nárocích na přesné a úplné informace o okolnostech tohoto zpracování, jakož i o Vašich dalších souvisejících právech.
Dodržujeme odpovídající technická a organizační opatření, aby byla zajištěna úroveň zabezpečení odpovídající všem možným rizikům; veškeré osoby, které přicházejí do styku s Vašimi osobními údaji, mají povinnost dodržovat mlčenlivost o informacích získaných v souvislosti se zpracováváním těchto údajů.
II.
Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
Společní správci zpracovávají osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správci získali na základě plnění objednané služby.
Společní správci zpracovávají vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.
Jedná se o tyto osobní údaje:
Identifikační údaje: jméno, pohlaví, datum narození, číslo a druh průkazu totožnosti, adresa bydliště, IČO, adresa sídla, pokud podnikáte.
Kontaktní údaje: e-mail, telefonní číslo
Osobní údaje dětí: za účelem poskytování služeb, jejich účasti na adaptačních pobytech apod.
Komunikační údaje
Údaje z platebních karet: jméno a příjmení, číslo PAN (číslo platební karty), expirace, CVV/CVC platební karty a historie platebních transakcí – na základě aplikací, které umožňují digitalizovat vaši platební kartu v mobilním zařízení, provádět jejím prostřednictvím transakce a zobrazovat transakční historii (Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay).
Fotografický či audiovizuální záznam: hosté na webinářích, marketingové účely, reference, webové stránky – pro dokumentární, prezentační a propagační účely.
Cookies:
Tento web používá soubory cookie a z hlediska zákona se jedná o osobní údaje. Cookies jsou malé textové soubory, které mohou používat webové stránky k mnoha účelům, např. k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií nebo analýze návštěvnosti, některé slouží k tomu, aby si webová stránka pamatovala vaše preference. Tyto soubory se ukládají do vašeho zařízení (např. do počítače, tabletu nebo mobilního telefonu). Každá webová stránka může do vašeho prohlížeče odesílat své vlastní soubory cookies pouze v případě, pokud to umožňuje nastavení vašeho prohlížeče.
Zákon stanoví, že můžeme na vašem zařízení ukládat soubory cookie, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz těchto stránek (viz sekce Nezbytné cookies), a to bez vašeho souhlasu. Pro všechny ostatní typy souborů cookie potřebujeme váš souhlas, který můžete kdykoliv odvolat pomocí formuláře na našich webových stránkách.
Druhy cookies
Cookies se dělí podle účelu, k jakému jsou využívány a to takto:
Nezbytné (technické)
Tyto cookies pomáhají s tím, aby byly webové stránky použitelné. Poskytují základní funkce jako je navigace na stránce nebo změna rozlišení prohlížeče dle velikosti vašeho zařízení. Bez těchto souborů nemůže web správně fungovat.
Tyto cookies lze blokovat (zakázat), ale část stránek se vám nemusí zobrazovat správně, některé části dokonce nemusí fungovat. Návody pro blokování cookies pro nejčastěji používané prohlížeče najdete zde:
Preferenční
Preferenční soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se webová stránka chová nebo vypadá jako je váš preferovaný jazyk nebo region, ve kterém se nacházíte.
Analytické (statistické)
Tyto soubory cookie pomáhají vlastníkům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami tím, že shromažďují a hlásí informace, často anonymně.
Reklamní
Reklamní soubory cookie se používají ke sledování návštěvníků a jejich chování. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivé uživatele, a proto jsou hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.
Seznam všech cookies
V následující tabulce je uveden přehled všech cookies včetně jejich popisu a doby zpracování.
Název cookie |
Poskytovatel |
Typ |
Doba zpracování |
dt_cut_page |
The7 Theme |
funkční |
až 1 den |
lastExternalReferrer |
Google Tag Manager |
marketingové |
až 90 dní |
lastExternalReferrerTime |
Google Tag Manager |
marketingové |
až 30 dní |
_grecaptcha |
Google reCAPTCHA |
funkční |
6 měsíců |
wpEmojiSettingsSupports |
WordPress |
funkční |
doba trvání relace |
wordpress_test_cookie |
WordPress |
funkční |
doba trvání relace |
tk_ai |
Automattic |
statistické |
doba trvání relace |
wp_lang |
WordPress |
funkční |
doba trvání relace |
PHPSESSID |
PHP |
funkční |
doba trvání relace |
tk_*r |
Jetpack |
statistické |
1 rok |
sbjs_migrations |
Sourcebuster JS |
statistické |
6 měsíců |
VISITOR_INFO1_LIVE |
YouTube |
marketingové |
6 měsíců |
sbjs_first_add |
Sourcebuster JS |
statistické |
6 měsíců |
YSC |
YouTube |
marketingové |
doba trvání relace |
PREF |
YouTube |
marketingové |
8 měsíců |
sbjs_first |
Sourcebuster JS |
statistické |
6 měsíců |
wp-settings-* |
WordPress |
funkční |
trvalé |
wp-settings-time-* |
WordPress |
funkční |
1 rok |
_gcl_au |
Google Adsense |
marketingové |
trvalé |
_ga |
Google Analytics |
statistické |
2 roky |
woocommerce_items_in_cart |
WooCommerce |
funkční |
doba trvání relace |
tk_r3d |
Jetpack |
statistické |
3 dny |
sbjs_current |
Sourcebuster JS |
statistické |
6 měsíců |
sbjs_session |
Sourcebuster JS |
statistické |
30 minut od poslední aktivity (Pokud uživatel provede novou akci, expirace se obnoví na dalších 30 minut.) |
_ga_* |
Google Analytics |
statistické |
1 rok |
wordpress_logged_in_* |
WordPress |
funkční |
trvalé |
wfwaf-authcookie* |
Wordfence |
funkční |
1 den |
cmplz_marketing |
Complianz |
funkční |
365 dnů |
cmplz_statistics |
Complianz |
funkční |
365 dnů |
cmplz_preferences |
Complianz |
funkční |
365 dnů |
cmplz_functional |
Complianz |
funkční |
365 dnů |
cmplz_consented_services |
Complianz |
funkční |
365 dnů |
ssupp.vid |
Smartsupp |
funkční |
6 měsíců |
cmplz_policy_id |
Complianz |
funkční |
365 dnů |
cmplz_banner-status |
Complianz |
funkční |
365 dnů |
SL_C_*_SID |
Smartlook |
statistické |
1 rok |
tk_qs |
Automattic |
statistické |
30 minut |
ssupp_vid |
Smartsupp |
funkční |
6 měsíců |
SID |
Google Ads Optimization |
marketingové |
2 roky |
cmplz_user_data |
Complianz |
funkční |
365 dnů |
_gcl_aw |
Google Ads |
marketingové |
90 dnů |
_gcl_gs |
Google Tag Manager |
marketingové |
30 minut od poslední interakce (pokud uživatel zůstane aktivní, doba se obnoví). |
customer-effort-score-exit-page |
Google Tag Manager |
statistické |
až 90 dní |
gtm4wp_orderid_tracked |
Google Tag Manager for WordPress |
statistické |
1 rok |
1p_jar |
Google Ads Optimization |
marketingové |
1 měsíc |
ads/ga-audiences |
Google Ads |
marketingové |
platnost okamžitě končí |
data_queue |
Google Tag Manager |
statistické |
až 1 den |
Zásady zpracování třetích stran
Na našem webu využíváme jak naše vlastní cookies, tak cookies třetích stran, které pocházejí z jiné domény (viz sloupec Poskytovatel v tabulce výše). Kromě našich zásad zpracování osobních údajů zde uvádíme také přehled zásad zpracování těchto poskytovatelů:
III.
Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
plnění smlouvy mezi vámi a jedním ze společných správců podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
oprávněný zájem správců na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby a pro účely dokumentární, prezentační a propagační při využívání vašich fotografií či audiovizuálního záznamu.
Účelem zpracování osobních údajů je
vyřízení vaší objednávky na naše služby a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi vámi a některým ze společných správců (např. reklamace služeb apod.); při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či ji ze strany správce plnit,
řešení vztahů s klienty
pro zabezpečení lektorské činnosti
reference na naše služby
zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
vedení účetnictví: evidence účetnictví ve smyslu účetní a daňové legislativy
k obhajobě našich práv a právem chráněným zájmům
Při zpracování osobních údajů nedochází k rozhodování na základě automatického zpracování či profilování.
Vaše osobní údaje nejsou předávány mimo EU.
IV.
Doba uchovávání údajů
Společní správci uchovávají vaše osobní údaje
po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi vámi a správci a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 5 let od ukončení smluvního vztahu vzhledem ke lhůtám plynoucích z obecně závazných právních předpisů a vzhledem k promlčecím a prekluzivním lhůtám).
Pokud jste nám udělili souhlas pro marketingové účely, dokumentární, lektorské, prezentační a propagační účely (fotografie, audiovizuální záznam), zpracováváme vaše osobní údaje po dobu trvání našeho smluvního vztahu a dále 10 let od jeho ukončení. Pokud se naším klientem nestanete, tedy neobjednáte naše služby, zpracováváme vaše osobní údaje pro marketingové účely 10 let od udělení souhlasu. Samotný souhlas a změnu či odvolání souhlasu můžeme uchovávat z titulu oprávněného zájmu i po zániku či odvolání souhlasu.
Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů společní správci osobní údaje vymažou nebo skartují.
Při nakládání s vašimi údaji ctíme zásadu minimalizace osobních údajů. To znamená, že máme nastavena přísná vnitřní pravidla archivace, která zajišťují, že údaje nezpracováváme déle, než jsme k tomu oprávněni
V.
Příjemci osobních údajů (subdodavatelé společných správců)
Příjemci osobních údajů jsou osoby
podílející se na dodání služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
zajišťující marketingové služby.
Pokud jsou Vaše údaje předávány třetím osobám, které se podílejí na zpracování osobních údajů, tzv. zpracovatelé osobních údajů, je s nimi vždy uzavřena zpracovatelská smlouva, která obsahuje stejné záruky pro zpracování osobních údajů, jaké v souladu se svými zákonnými povinnostmi sami dodržujeme.
Zpracovatelé osobních údajů jsou:
Externí zpracovatelé účetnictví
Správci webu a správa a údržba IT systémů
Poskytovatelé cloudových služeb
Správa marketingových kampaní
Předávání osobních údajů:
V souladu s příslušnými právními předpisy jsme oprávněni přímo, bez Vašeho souhlasu, předávat Vaše osobní údaje:
- a) příslušným orgánům státní správy, soudům a orgánům činným v trestním řízení za účelem plnění jejich povinností a pro účely výkonu rozhodnutí;
- b) bankám a jiným poskytovatelům platebních služeb;
- c) dalším osobám v rozsahu stanoveném právními předpisy, například třetím osobám pro účely vymáhání našich pohledávek, auditorům, advokátům.
VI.
Vaše práva související se zpracováním osobních údajů
- Právo na výmaz („právo být zapomenut“) – vaše osobní údaje budou bez zbytečného odkladu vymazány, pokud je splněn některý z následujících důvodů:
- vaše osobní údaje již nejsou potřeba pro účely, pro které byly zpracovávány,
- odvoláte souhlas se zpracováním osobních údajů, přičemž se jedná o údaje, k jejichž zpracování je váš souhlas nezbytný a zároveň neexistuje jiný důvod, proč tyto údaje je možné nadále zpracovávat,
- využijete svého práva vznést námitku proti zpracování (viz níže část Právo vznést námitku proti zpracování) nebo
- domníváte se, že zpracování osobních údajů prováděné naší společností přestalo být v souladu s obecně závaznými předpisy.
- Právo na přístup k údajům, které o vás uchováváme – informace o tom, jaké údaje o Vás zpracováváme a požadovat jejich kopii.
- Právo na aktualizaci poskytnutých údajů.
- Právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů, k němuž dochází na základě oprávněného zájmu společnosti. Osobní údaje poté přestane naše společnost zpracovávat, ledaže zde budou závažné oprávněné důvody pro to, abychom v takovém zpracování pokračovali.
- Právo na přenositelnost údajů – máte právo od nás získat všechny vaše osobní údaje, které jste nám poskytli a které jsou zpracovávány na základě vašeho souhlasu nebo plnění smlouvy.
- Právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7 nebo se obrátit na soud v případě pochybností o zákonném zpracování osobních údajů.
Důsledkem společného správcovství je, že můžete uplatnit svá práva, která vám GDPR přiznává, u kteréhokoliv ze společných správců – v souladu s článkem 26 odst. 3 GDPR se tak uplatní společná a nerozdílná odpovědnost, kde každý z těchto správců přebírá plnou odpovědnost za porušení povinností na ochranu osobních údajů ostatních společných správců.
V případě realizace Vašich práv v souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů můžete využít našich uvedených kontaktů dostupných na adrese: www.madio.cz nebo nám můžete Váš dotaz či požadavek zaslat písemně na adresu: Kvítková 3687, Zlín, PSČ 760 01.
V této souvislosti bychom Vás chtěli upozornit, že můžeme chtít, abyste nám vhodným způsobem prokázali Vaši totožnost, abychom si mohli ověřit Vaši identitu. Jde o preventivní bezpečnostní opatření, abychom zamezili přístupu neoprávněných osob k Vašim osobním údajům.
Váš dobrovolně udělený souhlas se zpracováním osobních údajů můžete kdykoli bezplatně odvolat, a to prostřednictvím zaslání emailové zprávy na adresu: info@madio.cz. Odvolání souhlasu však nemá vliv na zpracování osobních údajů, které zpracováváme na jiném právním základu, než je souhlas (tj. zejména je-li zpracování nezbytné pro splnění smlouvy, právní povinnosti či z jiných důvodů uvedených v platných právních předpisech).
VII.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
Společní správci prohlašují, že přijali veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
Společní správci přijali technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména hesla a antivirové programy.
Společní správci prohlašují, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
VIII.
Závěrečná ustanovení
Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
Společní správci jsou oprávněni tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň vám bude zaslána nová verze těchto podmínek vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
Historie dokumentu:
Naposledy změněno: 1. ledna 2025
Všeobecné obchodní podmínky
Níže uvedený text si prosím přečtěte velmi pečlivě. Odesláním objednávky potvrzujete, že vám byly před uzavřením smlouvy sděleny zákonem stanovené informace, že jste se seznámili s našimi obchodními podmínkami a že jim plně rozumíte a souhlasíte s nimi.
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY společnosti MADIO z.s. pro prodej informačních produktů a služeb s použitím internetu.
Obsah
- Obecná ustanovení
- Objednávka a Uzavření kupní smlouvy
- Cena, způsob úhrady
- Dodací podmínky
- Zabezpečení, ochrana autorských práv
- Odstoupení od smlouvy
- Práva z vadného plnění, reklamace
- Garance vrácení peněz
- Vyloučení odpovědnosti za Váš úspěch či neúspěch
- Zvláštní ustanovení – pravidla pro vybrané produkty
- Splátkový prodej
- Živé akce – semináře
- Závěrečná ustanovení
- OBECNÁ USTANOVENÍ
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího, kterým je spolek MADIO z.s., se sídlem ve Zlíně, Kvítková 3687, 760 01 Zlín, IČ: 26572702, vedené u Krajského soudu v Brně pod spis. zn. L 13724, zastoupené statutárním zástupcem Petrem Štěpáníkem, uzavřených s kupujícím prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přes rozhraní webových stránek prodávajícího.
1.2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dále také „pořadatel“) a kupujícího (dále také „zákazník“ či „účastník“).
1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
1.4. Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba, než podnikatel, který činí objednávku v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami také občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
1.5. Tyto obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách prodávajícího a současně platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího na webových stránkách:
- OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
2.1. Označení produktu (zboží), popis jeho hlavních vlastností a cena včetně informace, zda je cena s DPH či bez DPH, je uvedeno na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. V případě uvedení ceny bez DPH je také uvedena i cena s příslušnou sazbou DPH. Cena je rovněž uvedena i na objednávkovém formuláři.
2.2. Prodejní formulář obsahuje vždy informace o zákazníkovi, objednávaném produktu, zboží nebo službě, ceně včetně uvedení daní a poplatků, způsobu úhrady kupní ceny, údaje o požadovaném způsobu doručení a informace o nákladech spojených s dodáním produktu či poskytnuté služby. U on-line produktů náklady na dodání účtovány nejsou. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si vždy hradí zákazník sám, přičemž tyto se neliší od základní sazby.
2.3. Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká odesláním objednávky (nikoliv až po potvrzení objednávky), kliknutím na tlačítko „Odeslat “. Od tohoto okamžiku vznikají mezi ním a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Zasláním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v prodejním formuláři. Prodávající nepřijímá nabídky s dodatkem nebo odchylkou.
2.4. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné již během objednávání a zákazník má možnost si svou objednávku zkontrolovat a případně ji opravit ještě před odesláním. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
2.5. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.
2.6. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva, potažmo příslušný daňový doklad, bude uložen v elektronickém archivu prodávajícího po dobu 5 let od jejího uzavření za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.
2.7. Prodávající je povinen poskytnout či dodat produkt/zboží/službu, kterou si zákazník objednal a zákazník se zavazuje produkt/zboží/službu převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu. Povinnosti dodat produkt/zboží/službu je prodávající zbaven v případě vyprodání zásob, o čemž bude zákazník informován.
2.8. Vlastnické právo k produktům/zboží přechází na zákazníka zaplacením kupní ceny a jeho převzetím.
2.9. Zákazník je srozuměn s tím, že pro řádné užívání online vzdělávacích produktů a webinářů je třeba z jeho strany splnit technické požadavky – aktualizovaný software. V případě neaktualizovaného softwaru nemusí internetový prohlížeče zcela správně pracovat.
- CENA, ZPŮSOB ÚHRADY
3.1. Cena produktů, zboží a služeb včetně informace o tom, zda je cena s DPH či bez DPH, je uvedena na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. V případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou sazbou DPH. Cena je pokaždé uvedena i na prodejním formuláři.
3.2. U vybraných produktů prodávajícího (CD, DVD, knihy, on-line vzdělávací programy) je zákazník povinen uhradit včetně ceny i náklady spojené s jeho balením a dodáním. Cena za balení a dodání je vždy uvedena na prodejním formuláři, pokud je prodávajícím účtována.
3.3. Na základě provedené úhrady vystaví prodávající zákazníkovi daňový doklad – fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení produktu, zboží či služby. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty.
3.4. Cenu produktu/zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží hradí zákazník jednorázově bezhotovostním způsobem, na účet uvedený v prodejním formuláři. Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. další informace a kontakty na www.comgate.cz.
3.5. Platba je jednorázová. Prodávající si vyhrazuje právo u vybraných produktů umožnit zákazníkovi splátkový prodej. Podmínky splátkového prodeje jsou uvedeny v článku 11.
3.5. Zákazník je povinen při platbě uvést správný variabilní symbol, jinak prodávající není schopen platbu identifikovat a poskytnout včas požadované plnění.
3.6. Cena je splatná do 10 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení faktury), není-li uvedeno jinak. Datem splatnosti se rozumí den, kdy je příslušná částka připsána na účet prodávajícího.
3.7. V případě prodlení s úhradou jakékoliv částky (kupní ceny), kterou je zákazník povinen zaplatit, se zákazník zavazuje zaplatit prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny produktu/zboží/služby.
- DODACÍ PODMÍNKY
4.1. U online vzdělávacích produktů se dodáním rozumí zaslání přístupových údajů ze strany prodejce na emailovou adresu zákazníka uvedenou v prodejním formuláři, případně zasláním odkazu URL adresy.
4.2. Přístupové údaje poskytne prodávající zákazníkovi až po zaplacení celé kupní ceny, a to nejpozději do pěti dnů, není-li uvedeno jinak.
4.3. V případě CD, DVD, knih prodávající dodává a doručuje objednané zboží obchodním balíkem České pošty dle aktuálního sazebníku. Obvykle do 2 – 10 pracovních dnů od obdržení platby. Místo dodání je uvedeno na objednávkovém formuláři. Dodávka se považuje za splněnou až v okamžiku dodání předmětu na uvedenou adresu.
- ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV
5.1. Přístupové údaje k online produktům či na příslušnou URL adresu jsou určeny pouze pro osobní potřebu zákazníka. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu k online produktu či poskytnuté URL adrese. Prodávající nenese žádnou odpovědnost za zneužití uživatelského jména a hesla třetí osobou.
5.2. Produkty, které prodávající prostřednictvím webového rozhraní prodává (on-line vzdělávací programy, webináře, knihy, CD, DVD) včetně jejich náplně, podléhají právní ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno. Oprávnění k výkonu práva autorské dílo užít může být zákazníkovi poskytnuto jen na základě licenční smlouvy. Zákazník odpovídá prodávajícímu za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.
- ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
6.1. Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele
Je-li kupující spotřebitelem, má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od uzavření smlouvy o zakoupení služby či převzetí zboží, a to bez udání důvodu.
6.2. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme o dodržení níže uvedených podmínek:
- Nejpozději 14. den po objednání služby či převzetí zboží, musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy.
- Žádost prosím odešlete e-mailem na info@madio.cz, kde uvedete číslo objednávky, jméno i datum nákupu.
- CD, DVD, knihy doručte zpět na vlastní náklad na adresu: MADIO z.s., Kvítková 3687, 760 01 Zlín, a to nejpozději do 14 dnů, od odstoupení od smlouvy.
- CD, DVD, knihy, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku.
- Upozorňujeme, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud byl porušen jejich původní obal. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči či u smluv o poskytování služeb.
Peníze Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy či vrácení zboží. Prodávající není povinen zákazníku vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu zákazník předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal a potvrdí přijetí opravného daňového dokladu.
V případě odstoupení zákazníka od smlouvy na online vzdělávací produkt, je prodávající oprávněn neprodleně po doručení odstoupení zákazníkovi deaktivovat a znemožnit přístup do členské sekce programu.
6.3. Storno podmínky
- Žádost o zrušení /odhlášení zašlete emailem na adresu info@madio.cz. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, email a číslo variabilního symbolu objednávky.
- Pokud se odhlásíte ze semináře minimálně 14 dní před jeho konáním a jeho cena byla ve výši:
- 0 – 1 000 Kč, vrátíme Vám 100% z uhrazené ceny;
- 1 001 – 2 000 Kč, vrátíme Vám 50% z uhrazené ceny;
- 2 001 – 3 999 Kč, vrátíme Vám 30 % z uhrazené ceny;
- 4 000 Kč a více, nebude Vám již uhrazena cena vrácena;
Účastník však má možnost již uhrazenou cenu převést na koupi jiného produktu z nabídky poskytovatele v plné ceně semináře nebo absolvovat seminář v náhradním termínu, bude-li se opakovat nebo může za sebe poslat náhradníka.
- Pokud se odhlásíte ze semináře během 14 dní před jeho konáním, bude 100 % Vašeho poplatku započteno ve prospěch MADIO z.s.
- Peníze Vám budou vráceny na stejný účet, ze kterého byly prostředky uhrazeny poté, co bude ze strany účastníka na emailovou adresu poskytovatele doručeno potvrzení o přijetí opravného daňového dokladu.
- Účastník může za sebe poslat náhradníka, kterého si sám najde. Storno poplatek se neplatí a celá platba je přesunuta k novému účastníkovi.
- Pokud se účastník akce nezúčastní, účastnický poplatek se nevrací.
6.4. Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího
Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu, pokud zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení této smlouvy považuje:
- prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny
- porušení povinností na ochranu autorského práva ze strany zákazníka (viz článek 5)
- PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, tj. práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady a je ve shodě s kupní smlouvou V opačném případě, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu produkt/zboží uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.
7.3. Práva z vadného plnění uplatňuje zákazník bez zbytečného odkladu u prodávajícího, nejpozději však do dvou let od převzetí zboží.
7.4. Pro reklamaci nás prosím kontaktujte e-mailem na info@madio.cz . Součástí reklamace by mělo být přiložení dokladu o koupi a popis závady. O způsobu vyřízení reklamace budete informováni emailem.
7.5. Zákazník může požadovat bezplatné odstranění vady, přiměřenou slevu z ceny a není-li možné vadu odstranit bez zbytečného odkladu, lze požadovat novou věc bez vad. Není-li oprava nebo výměna možná, na základě odstoupení od smlouvy může zákazník požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
7.6. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne na jiné lhůtě.
7.7. Prodávající neodpovídá za závady, které mohou vzniknout zákazníkovi díky jeho pomalému internetovému připojení, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či nenainstalovanému povinnému softwaru pro spuštění webináře či on-line produktu, které není schopen ovlivnit. On-line vzdělávací produkty a webináře obsahují pouze návody a doporučení, prodávající nezodpovídá za úspěch či neúspěch zákazníka při aplikaci v praxi.
- GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ
8.1. Protože nám záleží na vaší spokojenosti s našimi produkty, poskytujeme vám u vybraných produktů (on-line vzdělávací programy a webináře) možnost do 30 dnů od dokončení zakoupené služby (dokončení, tj. zaslání přístupového odkazu či URL adresy na vámi uvedenou emailovou adresu a jejího absolovování), odstoupit od smlouvy s garancí vrácení peněz pro případ, že s produktem nebudete spokojeni (tj. že služba nebyla prokazatelně přínosná, nebo se obsah odlišoval od propagovaného tématu). Zda je garance u konkrétního produktu poskytována, je uvedeno na webových stránkách vámi vybraného produktu.
8.2. Odstoupení od smlouvy v případě nespokojenosti zašlete elektronickou formou na info@madio.cz s prohlášením, že od smlouvy odstupujete a s přiložením kopie faktury/daňového dokladu a data nákupu.
8.3. Peníze Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy, a to do 30 dnů od doručení e-mailu s odstoupením od smlouvy a zaslaného potvrzení o přijetí opravného daňového dokladu na naši emailovou adresu. Po obdržení žádosti dojde automaticky k deaktivaci Vašeho přístupu k produktu.
- VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
9.1. Veškeré produkty a služby naší společnosti slouží pro vzdělávací a informační účely v oblasti on-line marketingu, on-line podnikání a osobního rozvoje. Informace, které zprostředkovávají lektoři on-line programů jsou pouze návody a doporučení. Neneseme žádnou zodpovědnost za Váš úspěch či neúspěch při jejich aplikaci v praxi, za Vaše pocity, zdravotní stav a stavy, které můžete prožívat. Po celou dobu trvání on-line produktu jste plně svéprávní a plně zodpovědní za své jednání, chování a své rozhodování. Váš úspěch se odvíjí od řady dalších faktorů, které nemůžeme ovlivnit (zdravotní stav, Vaše dovednosti, možnosti, znalosti, schopnosti apod).
9.2. V případě vzdělávacích produktů v oblasti osobního rozvoje bychom Vás rádi upozornili na skutečnost, že během on-line programů můžete být vystaveni fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení, a je plně na Vaši zodpovědnosti a rozhodnutí, zda navrhovaná cvičení či úkoly podstoupíte či nikoliv. Účast v on-line programech osobního rozvoje je určena zdravým osobitým lidem, kteří mají zájem o svůj osobní růst a kteří netrpí žádnou duševní či mentální poruchou.
9.3. Rádi bychom Vás upozornili, že informace obsažené v našich produktech nemohou nahradit individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Rovněž nemohou nahradit lékařskou či psychoterapeutickou péči. Produkty mohou obsahovat informace o produktech a službách třetích osob a i tyto informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k dané problematice.
- ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ PRO VYBRANÉ PRODUKTU
Živé akce – semináře
- Účastník se na seminář přihlašuje prostřednictvím webového rozhraní vybraného produktu, odesláním prodejního formuláře, a to nejpozději 10 dnů před začátkem akce. Pozdější přihlášky je možno akceptovat po předchozí telefonické nebo emailové domluvě.
- Online přihlášky jsou ze strany prodávajícího potvrzovány na e-mail, který byl uveden účastníkem na prodejním formuláři. Spolu s potvrzením je zaslána účastníkovi faktura s datem splatnosti ceny za seminář.
- Zařazení účastníků na seminář bude uskutečněno podle pořadí uhrazených přihlášek. Účastník bude vyrozuměn v případě, že nebude zařazen z důvodů naplněné kapacity.
- Cena semináře včetně informace o tom, zda je cena s DPH či bez DPH, je uvedena na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. V případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou sazbou DPH. Cena je vždy uvedena i na prodejním formuláři.
- Účastník se zavazuje uhradit cenu semináře dle splatnosti uvedené na faktuře, nejpozději však 3 dny před konáním semináře, a to převodem na účet prodávajícího. Po uhrazení kupní ceny zašle prodávající účastníkovi daňový doklad, a je-li uvedeno na webové stránce, i vstupenku.
- Prodávající si vyhrazuje umožnit po předchozí konzultaci uhradit účastníku cenu za seminář v hotovosti v den konání semináře. V případě platby v hotovosti obdrží účastník daňový doklad u prezence.
- Pořadatel si vyhrazuje právo na případnou změnu termínu semináře, přednáškového sálu či zrušení semináře z organizačních a provozních důvodů. V případě změny termínu či zrušení semináře má účastník právo na vrácení 100% ceny semináře nebo absolvovat seminář v náhradním termínu nebo si vybrat jiný produkt prodávajícího ve stejné ceně.
- Pořadatel nenese žádnou zodpovědnost za nedostatky ve službách kterékoliv třetí strany, kterou využívá při svých vlastních službách. Dále nenese zodpovědnost na zranění, škody a ztráty vzniklé účastníkům.
- Odesláním prodejního formuláře uděluje účastník výslovný souhlas s pořízením fotek, video a audio nahrávek ze semináře.
Rádi bychom Vás upozornili, že účast na semináři je dobrovolná a každý účastník zodpovídá sám za sebe. Pokyny lektora jsou pouze návrhy, kterými se účastník řídí podle vlastního uvážení. Účastník bere na vědomí, že v průběhu semináře z oblasti osobního rozvoje může být vystaven fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení. Účast na seminářích osobního rozvoje je určena zdravým svébytným lidem, kteří mají zájem o osobní růst a kteří netrpí žádnou duševní či mentální poruchou.
Vybrané vzdělávací programy podléhají právní ochraně dle autorského práva, účast na semináři neopravňuje účastníka získané znalosti vyučovat a ani jinak komerčně využívat a vydávat za své.
11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ.
11.1. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách prodávajícího specifikovaných v bodě 1.5.
11.2. Stížnosti a připomínky spotřebitele, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícím a kupujícím, vyřizuje prodávající. Stížnosti může spotřebitel uplatnit na adrese info@madio.cz. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací, bude stížnost vyřízena jako reklamace. Spotřebitelé se se svými stížnostmi mohou obracet rovněž na orgány dohledu a státního dozoru, Českou obchodní inspekci či Úřad pro ochranu osobních údajů.
11.3. Veškeré právní spory vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou budou řešeny v občanském soudním řízení obecnými soudy České republiky.
11. 4. V případě spotřebitelského sporu, má nabyvatel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle Zákona č.634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele v platném znění, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
11.5. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
11.6. Prodávající si vyhrazuje právo u vybraných produktů upravit další práva a povinnosti smluvních stran nad rámec těchto obchodních podmínek. Tato pravidla budou vždy uvedena na webových stránkách příslušného produktu a mají přednost před těmito obchodními podmínky.
11.7. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována v elektronické podobě a není veřejně přístupná.
Současné aktuální znění obchodních podmínek je platné a účinné od 1. ledna 2025.
V případě změny obchodních podmínek, jsou platné ty obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.
Copyright © MADIO z.s., všechna práva vyhrazena.
Zpět na hlavní stránku