Znáte to – místo strategického plánování řešíte otázky typu: „Jak nastavit dovolené?“, „Co s konfliktem ve skladu?“ nebo „Jak mám motivovat tým, aby makal?“ A zatímco se topíte ve smršti dotazů, vaše klíčové úkoly stojí, stejně jako motorka ve vaší garáži, na kterou nemáte žádný čas. Toužíte po tom, aby se vaši vedoucí ptali méně a jednali více? Dopřejte jim POVEL a buďte efektivnějším manažerem. Zjistěte, jak na to.
Manažer, který dělá všechno, není efektivní
Místo zaměření na strategické cíle se věnujete otázkám, jako jsou plánování směn nebo řešení problémů v týmu? Cestou do kanceláře ještě navíc musíte chlapům ve skladu ukázat, že i tam víte vy nejlépe, co dělat? Možná i to je další důvod, proč jste jako manažer neefektivní. Podobné situace jsou častým důvodem, proč se manažeři cítí vyčerpaní a mají pocit, že nejsou ve své roli leadera dostatečně úspěšní.
Základem přitom je zvládnutí delegování. Předáním úkolů se uleví vám, ale také posílí vaše vedoucí, kteří díky tomu získají větší jistotu a kompetence pro své rozhodování.
10 nejčastějších chyb při delegování
Udělejte první krok ke smysluplnější práci. Nechte nám kontakt a my vám obratem zašleme pomoc v podobě praktického PDF dokumentu.
* Nezasíláme spam! Prohlašuji, že údaje, mnou vyplněné, jsou pravdivé a mám zájem o zasílání zpráv od MADIO z.s. Dokument je mi v této podobě nabídnut zdarma. Souhlasím s Prohlášením o ochraně osobních údajů a Obchodními podmínkami: zde. Svůj souhlas mohu kdykoli odvolat.
Proč to musím řešit já?
To si říká nejeden manažer, kterého jeho vedoucí neustále zahlcují úkoly a otázkami na stále se opakující témata. Často přitom nejde o nic, co by nemohli zvládnout sami – pokud by měli správnou podporu a nástroje. POVEL je přesně tím řešením, které vašim vedoucím poskytne odpovědi a inspiraci, aby se dokázali rozhodovat samostatně a vás zbavili zbytečné operativy.
- Vedoucí získají odpovědi, vy budete mít klid na důležitější věci.
- Online poradenství jim bude rychle k dispozici kdykoli dle vybrané varianty.
- Získáte jistotu, že vaši lidé dostávají doporučení pro konkrétní řešení.
Jasný POVEL, co dělat
POVEL je online poradenství určené pro vedoucí pracovníky, kteří chtějí získat jistotu v řízení svého týmu. Místo neustálého hledání odpovědí a řešení na vlastní pěst jim služba nabízí přístup k odborníkům, kteří dokážou rychle a přesně poradit s každodenními výzvami. Díky tomu manažeři přenesou část odpovědnosti na své vedoucí, kteří budou lépe připraveni řešit otázky samostatně a efektivně.
Proč zvolit POVEL pro své vedoucí?
- Získají rychlé a odborné odpovědi na své otázky.
- Naučí se samostatnosti při řešení problémů týkajících se vedení týmu.
- Uvolní vám ruce od každodenní operativy a stresu, abyste se mohli soustředit na strategické cíle.
- Zvýší kvalitu vedení a posílí důvěru ve své schopnosti.
- Získají podporu odkudkoli a prakticky kdykoli díky flexibilní online platformě.

Výsledek? Více prostoru na to důležité
Když svým vedoucím poskytnete správnou podporu v podobě POVELu, ulevíte nejen sobě, ale i celé firmě. Ušetříte si stres z neustálého řešení operativy, získáte čas na strategické řízení a hlavně – budete mít více prostoru pro sebe a svou rodinu. Už žádné dohánění úkolů po večerech na úkor klidu domova. Zjistěte, jak udělat v práci změny k lepšímu. Třeba bude prvním krokem objednávka POVELu, nebo rovnou nezávazná konzultace u nás.